Comic 17: Reminiscence of the Bathtub

October 23rd, 2010, 7:25 am

Average Rating: 5.00

Rate It:

Author's Comments:

Reply sheepsgobaaa, October 23rd, 2010, 7:32 am

DOES IT BURN?! BWAHAHAHA! Oh my... beluga whales, i'm so sorry this is a retarded page I know (the overtoned shoujo scene and panel 2 is just...no.) *sobsobsob*
I don't even think Pez knows what is considered porn lmaolmaodlskgjs = v ='''

EDIT; SUPA GEY BANNERRR! (Idk color combinations except girly ones OTL) Also...WAHHH 300 FANS!!! <3334455654306

Reply Advertisement, August 20th, 2017, 12:07 pm

Reply sheepsgobaaa, October 23rd, 2010, 8:07 am

REPLIES @Yumikarp: Aglkjsd yeahh, I've been a bit lazy on the expressions lately b-but I'll start them up soon ; v ;)/ <333

@Airse: Q u Q <3333

@UnknownDream: Lololol indeed it is = v ='''

@Jazeki: Oh absolutely ; v ; <333 PM some ideas and I can pick a few (of course I'll credit the ideas to you > v < b)

@Iron: Lololol <3333

@kurozaki: Lmao <3333 FFF don't worry, I'll come up with a better banner soon...m-maybe OTL (busy busy busy atm and was just tired of the old banner LOL)

@Silver_Bubbles: o v < b

@Tunaoats: LOLOLOL YES! They do that don't they? :V Gurlll you crazyyy ; 0 ; <333

@Nana<3: Wahhdslgkj t-thank youu ; v ; FFF man IKR? The last time I had a bath was like when I was 5 years old LOL

@M-24: Lolololol yes, every girlie thing imaginable (b-but I kinda like it-shot-)

@shadowknightpaladin: LOL don't worry I'm finding out stuff as a still continue to read manga lmaoooo! Wahhh really!? T-thank youu ; v ; I wasn't sure if anyone would like them in their human formmm > n <'''

@Cross27: I think both characters would pretend they didn't hear that LMAO dskgjd yeahh they dooo lololol

@yoonsulove: ;_______; <333

@kittycatcupcakes: T-thank you Q v Q <333

User's Comments:

Reply Yumikarp, October 23rd, 2010, 8:06 am

I re-read all the pages just to look at all the cute expressions their hoodies make. :'D <3

Reply Airse, October 23rd, 2010, 8:57 am

Ahahaha! I love you~

Reply UnknownDream, October 23rd, 2010, 9:38 am

I noticed that too!
It's kinda perverted if you think about it ^^;

Reply Jazeki, October 23rd, 2010, 10:07 am

It's so true! Ummm...can we suggest ideas for you to draw about? 'Cause I noticed a manga tip that was given in a Shoujo Beat magazine and it made me wonder things.

Reply Iron, October 23rd, 2010, 10:17 am

xDDDD I love you!
I also didn't realize this, you opened my eyes xDDD

Reply kurozaki, October 23rd, 2010, 10:21 am

Nyahahaha~! (Don't question the laugh, it's been a habit of mine lately.) Yes, luuurv the pronz~! x3 These two are so fun-fulz.

I would come up with a banner for you, but my art skillz phail at the moment.

Reply Silver_Bubbles, October 23rd, 2010, 10:37 am

*gigglesnort* prn !!

Reply Tunaoats, October 23rd, 2010, 10:45 am

GEY BANNER<3333 for yaoi the uke usually contemplates his lifelD in the shower.LOL
but we're talking bout shoujo manga only they're guys! XD
1st panel is beautiful :'D haha

Reply Nana <3, October 23rd, 2010, 10:22 pm

The first panel is very pretty, and this is so true! How many people have time to take baths anyway? I don't, I kinda wish I was in a shoujo manga. XD

Reply M-24, October 23rd, 2010, 11:52 pm

You should of stressed the fact that their realizations MUST involve flowers and hearts and any other girly things they can fit in there.

Reply Cross27, October 24th, 2010, 2:01 pm

and pax whut do you think they DO in the tub?
im sorry that was pervy
They do that a lot in shoujo manga!the flowers and junk...

Reply yoonsulove, October 27th, 2010, 10:52 pm

God.. I love your comics... so much <3 ; v ; <3 Pax's face is priceless. lol! (and Pez is frickin' adorable as always - even if he's such a bully. lol LOVE!!! xD)

Reply kittycatcupcakes, November 11th, 2010, 9:44 pm

X3 luvv these <3333333333

Reply Botan, January 12th, 2011, 6:42 pm

LOLOLOLOLOL

They're beautiful..O.o bishiez..
You should make a poll to see which one's got more fans =v=

Reply Silver_Bubbles, May 9th, 2011, 1:58 pm

Hell, my mother get all her briliant ideas while on the toilet, girls getting ladyboners in the badtub is not so weird at al...

Post A Comment